Linie obsługiwane przez ABUS: | Linie obsługiwane przez STALKO: | |||
Wołomin Szpital Powiatowy - Stare Grabie | PKP Piaseczno - Janki pl. Szwedzki | |||
Wołomin Sokola - PKP Zagościniec | PKP Piaseczno - Jastrzębiec | |||
Wołomin Szpital Powiatowy - Turów | Legionowo CH Błękitne - PKP Dąbkowizna | |||
Wołomin Szpital Powiatowy - Majdan | Konstancin-Jeziorna Klarysew - Słomczyn-Szkoła | |||
PKP Wołomin - Cmentarz Marki | Konstancin-Jeziorna Klarysew - Baniocha-Centrum | |||
Zielonka 11 listopada - CH Marki | Radzymin Głowackiego - Nieporęt pl. Wolności | |||
PKP Dąbkowizna - CH Marki | Konstancin-Jeziorna Klarysew - Słomczyn-Szkoła | |||
Zielonka 11 listopada - CH Marki | Dąbrówka Wiślana - Chotomów |
W celu wyrobienia biletu miesięcznego na wybraną linię, należy uiścić u kierowcy opłatę (za pokwitowaniem) zgodną z cennikiem oraz dostarczyć kierowcy podpisane zdjęcie w formacie legitymacyjnym.
Bilet miesięczny ważny jest od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca wraz z dokumentem tożsamości oraz (w przypadku biletów ulgowych) dokumentem uprawniającym do ulgi.
Przedłużenie biletu na kolejny miesiąc odbywa się bezpośrednio u kierowcy.
Wnioski o bilety miesięczne do pobrania:
W celu wyrobienia biletu miesięcznego prosimy o pobranie wniosku o bilet miesięczny dotyczący danej linii, zgody na przetwarzanie danych osobowych i klauzuli informacyjnej. Następnie podpisanie i dostarczenie dokumentów do kierowcy autobusu.
Linie obsługiwane przez STALKO
Linie obsługiwane przez ABUS
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Wniosek należy wypełnić dołączyć zdjęcie i przekazać kierowcy.
Wnioski dostępne są również u kierowców.
Uprawnienia do ulg – zgodne z taryfą ZTM.
Ceny biletów - informacja na stronie ZTM.
Uprzejmie informujemy, że kontrole biletów w liniach regularnych ZTM są przeprowadzane przez pracowników firmy PHU Batex Barbara Stępel z siedzibą przy ul. Wesołej 7, 05-230 Kobyłka, działającej na podstawie stosownego upoważnienia.
Wpłaty z tytułu wystawionych wezwań do zapłaty należy dokonać na konto, którego numer widnieje na odwrocie wezwania.
Odwołania rozpatruje wyłącznie firma PHU Batex Barbara Stępel. Treść odwołania należy wysłać na adres batexodwolania@wp.pl nie później niż w terminie 7 dni od daty wystawienia wezwania.
Skontaktuj się z nami: |
| ||||
Przejdź do danych kontaktowych. Przejdź |